Thursday, June 3, 2010

Sepetang di dalam koc....


Dah lama plak tak naik pengangkutan awam ni... Tetiba terasa cam nak naik plak... Malas nak drive... So Mia pakat ngan kengkawan pegi ke suatu destinasi naik pengangkutan awam.... walau pun sesak, tapi belasah jelah....


dalam kesesakan bersama ramai org dalam koc (berapa byk dalam daaaa....), tetiba pandangan mata Mia tertacap pada seseorang... Alamakkk! Hensemnyaaaaaaa! isy...isyyy.... So kawan Mia, E'in, saja lah snap pix mamat tu, konon2 untuk tatapan Mia, 2-3 kali snap, alamak payah nak snap tepat pada wajahnya takut dia perasan plak. Ni jelah hasil yg 'terbaik'... isyy..sampai ke hari ni, wajah si dia terbayang2 di ruang mata.. alamakkk....gila bayang sudaahhhhhh!!!



1 comments:

farah zahid said...

hehe..2 ke orgnye?x nmpk full la kak mia.. ;)

Post a Comment

 
Copyright L.A.D.Y M.I.A 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul . Premium Wordpress Themes | Premium Templates | Blogger Template